|
Rezultate anticipate
Indicatori "output":
- A1) Formarea echipei de management si implementare; Acces prin internet la informatiile despre proiect;
- A2) Consiliere transnationala in domeniul dezvoltarii curiculare pentru 5 universitati; Documente consultative semestriale privind evolutia proiectului; Consilierea celor cinci universitati romanesti in activitatile cu impact strategic;
- A3) Conectarea la un spatiu virtual transnational a unui numar de 7 univeristati de medicina; Dotarea cu tehnica de calcul, birotica, consumabile a 5 universitati romanesti;Conectarea a 5 universitati la sistemul integrat de management educational; Implementarea a 5 instrumente software inovative pentru educatie si management universitar; Un sistem de comunicare si educatie colaborativa transnational, functional;
- A4) Cursuri si seminarii organizate in 5 universitati; Abilitati antreprenoriale si educationale dezvoltate prin cursuri simultane la nivel multiregional;
- A5) Personal didactic din staff-ul universitar, pregatit in domeniul curicular si managerial; Retele de cunoastere dezvoltate la nivel european; Un seminar cu participare internationala majora in domeniul curicular;
- A6) Sapte studii comparative realizate in domeniul curicular; Un plan metodologic de actiune agreat la nivel transnational; O curicula cu structura si continut imbunatatit implementata; Calitatea educatiei medicale imbunatita la toti cei 5 parteneri;
- A7) Abilitati clinice introduse in programele de studiu a partenerilor romani ; 5 centre pentru abilitati clinice functionale.
- A8) Prezentare in mass media a realizarilor proiectului; Dialog cu autoritatile de la nivel national;
- A9) Activitatile proiectului realizate de toti cei sapte parteneri; Incadrarea in limita resurselor alocate. Activitati realizate la nivelul de calitate angajat.
Indicatori "result":
- A1) 42 de persoane nominalizate pentru activitati precise in cadrul proiectului; Un set de actiuni planificate pentru intalnirea de debut a proiectului;o pagina web cu sase legaturi (link-uri) la site-urile partenerilor;
- A2) Sase rapoarte consultative privind stadiul si evolutia proceselor; 16 profesori din staff-ul universitar cu experienta in dezvoltare universitara la nivel transnational;
- A3)9000 de studenti, masteranzi, doctoranzi si cadre didactice in baza de date; O aplicatie de tip blended learning activa ; Un mediu virtual de socializare si de conectare la piata muncii; Un mecanism dinamic de evaluare si selectie a ideilor inovative de proiecte "virtual project arena"; O aplicatie de baze de date pentru management educational distribuit; Un instrument software de suport , monitorizare, si evaluare a calitatii activitatilor educationale cu 300 de tinere cadre didactice utilizatori;
- A4) 3 locuri de munca nou create in domeniul formarii profesionale; 650 de tineri (studenti, masteranzi si doctoranzi) participanti la activitati de informare, instruire dirijata (sincrona si asincrona); 30 seminarii web (webinar) organizate;
- A5) 72 de pofesori si personal universitar, participanti la cursuri de formare, semninarii si schimburi de experienta; 120 de participanti la simpozionul international pe teme de dezvoltare curiculara si educatie;
- A6) Un set de parametri educationali validati; Un set de descriptori sectoriali de invatare; Un continut curicular armonizat la nivel transnational; O structura curiculara noua, implementata;
- A7) O lista de competente clinice agreata transnational; Un set de descriptori sectoriali de invatare; 6 programe de studiu modificate ; Sisteme de simulare activitati clinice in toate cele cinci universitati romanesti;
- A8) Trei conferinta de presa; 3000 de pliante, 1000 prospecte; 120 postere, sapte pagini web, cinci panouri de informare;
- A9) 12 Rapoarte intermediare, 6 rapoarte de evaluare interna a catitatii ; implementere sistem de management al documentelor la nivel de parteneriat; un raport final; un raport de audit: Indicatori "result", calitativi: Acceptarea in proportie de 100% a planurilor de actiune la nivel transnational si mutiregional (A2); Cresterea cu 500% a numarului de utilizatori ai aplicatiilor informatice (A3); Imbunatatirea cu 40-80% a dotarii de comunicatii la parteneri; Integrarea in proportie de 100% a instumentelor software in aplicatiile software a partenerilor romani (A3) Imbunatatirea cu 80-100% a abilitatilor didactice si antrepreoriale (A4) Cursuri specifice 65% si nespecifice 35% finalizate de staff-ul universitar si participantii romani la proiect (A5), Cresterea cu 60-80% a nivelului de cunostinte a personalului roman (A5) Cresterea cu 60-100% a calitatii cunostintelor tranferate (A6); Recunoasterea transnationala in proportie de 100% a calitatii noii curicule (A6); Cresterea cu 100% a calitatii proceselor de suport, monitorizare si evaluare a invatarii (A6); Cresterea abilitatilor clinice fundamentale la studenti cu 100% (A7); Cresterea cu 100% a cunostintelor legate de dezvoltarea curiculara in universitatile partenere (A8);
|